lite som att skjuta sig i foten...

Skallevatten säger:
men jag säger ju att det inte går att ha baggy överallt
it's gotta be tight somewhere
Emmarific säger:
jaha
är tröjan loose?
Skallevatten säger:
jaa
xs my ass..
aaaahaha.. "It's gotta be tight somewhere, and we all know it's not in.. " vafan heter det där den gamle bor?
sssss
skutskär
skärsvik
skärslev
Emmarific säger:
skyttorp
Skallevatten säger:
"...and we all know it's not in skyttorp!"
inte lika bra när jag inte kom på namnet.
Emmarific säger:
tack för detta! Nu har jag ett inlägg till min blogg!
Skallevatten säger:
hahaha

Nämen, Ellen då!

4 kommentarer:

Anonym sa...

allla i sky-thorpe är jäääävlligt tighta! :)

Farbror Ven sa...

Word?

Anonym sa...

Jag fruktade för min egen undergång när Emma sa att hon skulle publicera det där. Skönt att du tar det på rätt sätt, sötnos! ;)

Farbror Ven sa...

Klart ho gör!
Annars blir det straffdricka.