fullo!

I morse när jag kom hem vid 4-tiden tänkte jag att det gäller att bättra på sin karma lite! Så i balklänning började röja upp bland cyklarna som ramlat omkull i cykelförrådet. Sen kom jag på att ägarna inte vet om att cyklarna låg ned från början, och därmed kommer de inte att känna tacksamhet mot den osynliga hjälte som lever bland dem.
Jag slet åt mig min balklänning som hade fastnat i en pakethållare och gick upp för att ställa om klockorna till sommartid.
Istället för att gå och lägga mig, satte jag mig ned och kollade på svt debatt, det kändes viktig att just då uppdatera mig i diskussionen kring socialdemokratins framtid.

När jag vaknade 5 timmar senare visade alla klockor lite...olika tider, och köksklockan tyckte jag tydligen skulle hänga bak och fram. Jag vände skiten rätt och fortsatte kolla på svt debatt.

Inga kommentarer: