Jag har köpt mitt eget jävla påskägg

Flyttpacka! Det är kul i ca 30 minuter, då inklusive 20 minuter paus, sedan blir man arg för att konstruktionen på flyttkartongerna är konstruerade av Belsebub.

Kanske var jag argers på grund av att jag inte åt någon frukost (lat), men det löste jag genom att (till slut) åka till Willys. Det var en härlig upplevelse, tills jag kom till kassan och insåg att jag glömt min plånbok. Så fort jag har fler än en väska blir det kaos med hela mitt liv, om vi utgår från att mitt liv börjar och slutar med min plånbok där det bland annat finns en rabattkupong på teér och lite grus.
Igår var det också drama, då cyklade jag över min iPhone, men den lilla saten överlevde utan en skråma! Jag tolkar det som att random gudar tycker att allt jag gör är skitfint och att jag borde fortsätta med det. Good news för manga-häst.


En fråga innan denna upphetsande text tar slut:
Varför har Taylor Swift så små ögon?

Inga kommentarer: