Fredag! Fredag! Osv osv etc etc

Jag har lyckats kommit på något som stör mig så OTROLIGT mycket i vardagen: livscoacher. Eller för att vara mer precis: saker som livscoacher skulle kunna säga.

Vem tror att en person som är lite ledsen i ögat vill ha ett efterbliff som kommer och ba: "positiv energi ger positiva resultat"?
Man vill ha en påse ostbågar och Jerry Springer, inte en konstant euforisk Ghandi som ser alla motgångar som det mest spännande i livet.

Det är nästan lika irriterande som folk som säger att på deras begravning ska folk banne mig vara glada och hylla livet. Det här är min dröm: folk som överväger kollektivt självmord bara för att en värld utan mig vill man helt enkelt inte leva i. Vem vill att folk ska vara glada på ens begravning liksom? Det ska göra ONT!

Nu: TV-spel
Sen: flytta åt Lollo och kanske håna hennes bakfylla (yay jag!)

Pöss!

Inga kommentarer: