Jomenalltså...

Jag och IKEA kunde vara bättre pals just nu, i morgon gör jag ett nytt försök att fixa fram rätt skrivbord och fungerar det inte då så kommer jag att elda ned skiten.
IKEA alltså.
Och skrivbordet.

Såhär är det: det är ofantligt stressgivande att inte ha en riktig arbetsplats, jag kan inte gör allt jag vill/ måste göra. Ofta brukar det sluta i att jag lallar runt och lånar någon annans dator då denne inte behöver den just då. Efter att ha rensat ut ett rum fullt med crap, och en vind med ännu mer crap är jag ganska trött på att inte ha en plats där jag bara kan få sitta ned och arbeta.

Allt den här tösen vill ha är ett kontor och ett "tack för att du inte imploderar under denna vecka of hell". Uppmuntrande ord och what not. Det kan göra en dag ack så mycket bättre.

Jag är verkligen inte svårare än så.

Inga kommentarer: